fredag, februari 23

Maleandro goes Lassbo

Idag har jag inte gjort ett dyft mer än springa runt som en blind höna på stan och desperat försöka undvika alla italienare som på ngt mystiskt sätt har översvämmat staden och stått i vägen för mig....

Hamnade inne på HM där jag köpte på mig lite saker och sedan blev det ett par nya skor igen....Just nu är jag inne i ngt slags gympaskofeber....de två sista månaderna så har jag köpt fem par olika....Och eftersom våren sakta men säkert är på väg här nere, idag har vi haft över 20 grader igen och strålande solsken, så känner jag hur det börjar rycka i badbyxtarmen så jag misstänke att om en månad eller så så kommer jag att löpa amok i affärerna för att hitta de perfekta badbyxorna

Dessutom så fick jag spatt igår kväll och beställde saker från La Redoute, ja, ni läste rätt.....Jag som klagar så på postorder....
men nu har jag själv trillat dit :-((


Apropå Rexxies fråga om mode några inlägg längre ner så tror jag att jag skall gå in för safaristilen i sommar

Insåg just en sak, alltid när jag är inne på HM eller Ikea så känns det precis som att vara "hemma" för en liten stund, det är kanske därför som jag så ofta hoppar in där?









2 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Inget leopardmönstrat?

MB sa...

Mamsen: Jag har faktiskt en leopardmönstrad Scarf som jag använder rätt ofta ;-)