torsdag, mars 1

Svårförstådd Shopping

Hmmm, nu får jag nog börja tänka på hur jag skriver,
uppenbarligen så är jag inte spec lättläst ;-)

Enligt
LIX-testet så hamnade jag på 82 med den här texten, kanske jag skulle satsa på att bli byrådirektör

Testet hittade jag via
mamsen som lagt ner stickningen

Förutom att skriva svårt så är jag även en jäkel på att shoppa....tog min käre make i nackskinnet idag och drog till Ikea, en massa påsar blev det, på vägen hem ramlade jag även in på Zara där jag köpte två par chinos och två tröjor....och jag kan även lite äckligt meddela att nu kan man gå i shorts och t-shirt härnere och man svettas!!!

Lyckades även springa förbi tygbutiken där jag fick tag i svart siden till min kimono som jag skall sy....

Och jag har ätit årets första mjukglass....

4 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Man kan gå i shorts här också... fast det är jäkligt kallt om benen.

Tankevågor sa...

Vår! Jisses vad jag längtar!

... sa...

Long time no see!
Hoppas att allt är bra. Jag tastade lix-grejen på en del av mina bloggtexter. Enligt resultatet ligger mina skrivelser på barnboksnivå hahahaha...jag kanske borde bli barnboksförfattare?
Ingen kan i alla fall komma och säga att de inte begriper vad jag skriver. Alltid ngt.

MB sa...

Kimmie: Kul att se dig igen, en bok låter som en bra ide :-))