torsdag, november 16

Smått och Gott

Som vanligt så fortsätter jag mitt trillande hit och dit i Bloggeland.....och hamnade här.....och började fundera.....Jag skulle aldrig våga göra en sån lista eftersom jag garanterat skulle trampa ngn på tårna alt. glömma ta med ngn.... Och om man ser det från andra sidan så är det ju en form av dissning om man lägger ut de tio bästa ur sin favoritista....eller?

Sedan undrar jag lite varför det är så populärt att dissa vissa vad de än månde försöka....likaväl som man höjer andra till skyarna trots vilken skit de än häver ur sig.....

Ok Linda kanske inte är min favorit, men som de flesta andra kändisar så gör hon bara sitt jobb, dvs ser till att göra saker så att hon är kvar i strålkastarljuset.....och vad är det för skillnad på henne och Blossom Tainton som inte kunde ta en ton rätt när hon roade sig med att sjunga....men det var ingen som sa ngt om det.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nja, såna där listor är nog mer ämnade för "klubben av inbördes beundran", och därmed kan man tillåta sej spy åt dom man inte gillar,,"lagligt"! Bloggar i den genrén hoppar jag lätt över, utan läsning.

Anonym sa...

Rita har rätt! Alla är bra på sitt sätt och som tur är alla olika och kan hitta sina favoriter. Jag har ju hittat mina...
Försökte inte denna Linda bli politiker?

MB sa...

Atir Och Anne-Maj: Håller med, det är därför jag tycker det är lite avigt sas....