onsdag, januari 3

Bleka Gröna Sköna Frågor

Den skönt bleka och gröna har gett mig en liten udda utmaning som jag besvarar såhär:


1. Vad är det fulaste plagget du tränat i?
Ett par vansinnigt fula badbyxor när jag gick på sjukgymnastik, de var höga i midjan, tighta och ljusblå och jag var mager och blek, snygg kombo va?

2. Vilken är den sämsta ursäkten du hört från ngn som kommer försent?

Förmodligen av mig själv när jag ljög ihop en jätteolycka som sedan inte stod att finna ngnstans


3. Vilken är den märkligaste boken du har i din bokhylla?

Har en handbok om hur man bygger en hylla, för mig är detta mkt märkligt

4. . Vilken vana/ovana tänker du lägga dig till med när du blir gammal och komma undan med ursäkten att du är just gammal?

Att peta på folk jag ogillar med käppen och alltid klä mig som om det vore fest

5. Hur gammalt är det äldsta klädesplagg du äger och när bar du det senast?'

Det måste vara ett par jeans och jeansjacka från 80-talet som är hysteriskt trasiga och trashade, nej, jag använder dem inte, men jag har så mkt roliga minnen från när jag haft dem så jag har inte hjärta att göra mig av med dem, har planer på att rama in dem och hänga dem på väggen.

1 kommentar:

Ilva sa...

Var dessa avslöjanden nödvändiga? Jag vet inte om jag kommer att kunna glömma bort dig i de där badbyxorna....å andra sidan så kan jag ju balansera det hela med att minnas en del av mina egan fula gamla kläder. Knappast träningskläder eftersom det var ett okänt begrepp för mig förr i tiden.