måndag, februari 5

FrizziFrizzi goes Aglio e Olio

Har ni sett att Ilva har börjat skrivafrizzifrizzi? För er som inte är så inne i design och livsstilsbloggandet så kan jag berätta att den är supercool och att många hämtar både inspiration och upplägg därifrån bland de svenska varianterna på samma tema, och en del är tyvärr fula nog att bara kopiera rakt av.

Men jag tycker det är rätt självklart att det är Ilva som blir tillfrågad band de svenska matbloggarna eftersom hon är både innovativ och nyskapande på ett sätt som inte alltid de andra är, ibland när jag läser dem så får jag en känsla av Konsums kokbok fast i nätversion.

Och nej, Ilva har inte anställt mig som pr-agent, jag är bara så himla glad över att det går bra för en vän, och jag tycker att många ibland är dåliga på att visa uppskattning inför folk som arbetar hårt och förtjänar det, det är ju bara att gå till sig själv, hur kul är det inte när folk berömmer en och är glada för att man lyckats....

Så Ilva darling, hade du bott lite närmre så hade jag knatat över med tårta och firat dig ännu mer :-))

3 kommentarer:

Ilva sa...

Jag är förstummad! Tack!

Anonym sa...

Jag har sett att Ilva skriver där. Fast jag förstår inte så mycket dessvärre. Kan inte språket. Och jag håller också med om att Ilva är innovativ och värd all uppmärksamhet.

Men däremot tycker jag inte du är snäll mot alla oss andra som lägger ut lite recept då och då. Det är inte alla förunt att vara lika duktiga. Man måste få göra saker även om man inte är bäst.

MB sa...

Asta: men jag menade mest de stora matdrakarna....självklart så skall man göra det man känner för även om man inte är ngn Verner Vögeli