onsdag, april 18

Diet, Musik och Krämer

Skall man tro den här dieten så skulle jag väga ca 45 kg, vilket jag iofs gjort efter en sjukhusvistelse....Jag har väldigt svårt att tro att man skall kunna leva alldeles normalt trots att man dietar, jag vet inte hur det är för er, men för mig så skall en diet vara tuff så att man känner att man får lön för mödan när man lyckas. Och hur god chokladen är när man misslyckas och sitter där och tröstäter

Jag bad min käre make susa in på El Corte Ingles idag efter jobbet och köpa lite krämer åt mig, men tydligen så tyckte han det var lite pinsamt....hmmm

Jag har bestämt mig för att sluta med Clinique och gå över till MAC istället

Men iofs så behöver jag ta mig till stan, jag har sett ett par vans som jag vill ha....ett par röda i lack med ett stort tattoo-tryck, de finns även i silver men jag tror jag är mer sugen på de röda....

Idag kommer den brasilianska damen som skall var här ett par dagar....

Just nu spelar jag Liza Minelli för glatta livet....brukar surfa in hos Bimbo Boy som verkar ha nästan samma smak som jag ibland....dock är jag mkt mer oärlig än han och laddar ner allt som jag får tag i ;-)

1 kommentar:

Dennis Alexis Hellström sa...

Tack för länkningen! ;) Kram.