söndag, april 29

Pick me up...not

Igår hade vi en sån där skön slappardag, det mest ansträngande vi gjorde var att promenera runt i staden bl a ner till katedralen där de äntligen börjar bli färdiga med ombyggnaden, så från att ha varit en supertrafikerad gata så har de gjort om allt till ett slags promenadstråk. Brukar sällan vara där nere eftersom allt är så turistigt både på gott och ont, små plasttjurar är inte riktigt min grej, men de har ett glasställe som är superbt så ett par gånger under sommaren brukar jag trilla in där.

Dessutom så kan jag berätta att jag blev uppraggad av två killar igår, trots att jag hade Florre i släptåg, hade all möda i världen att bli av med dem.....

Vi har äntligen fått ett datum för den första prövningen inför vigseln...

Så nu har jag börjat jaga ringar, mindre lätt när det är två smaker som skall samsas.

Klädmässigt så blir det oerhört casual, det blir nog jeans trots allt ;-)
Lite typiskt mig, jag hade såna enorma planer och så blir det så enkelt som det kan bli, det beror iofs inte vare sig på mig eller Florre utan andra saker.

Idag så är sista dan av Ferian, och tack gode gud för det.....

Inga kommentarer: