fredag, april 20

Sexiga Psykopater

Det är hemskt många som söker på stringtrosor och sex som hamnar hos mig...

Det är nästan så att jag lite smått funderar på om jag skall be Florre ta en bild av mig i mkt sexiga stringtrosor och ställa mig i en sexig pose ;-)

Tror dock att de flesta skulle klicka sig mycket snabbt förbi.....

Vårt brasilienska besök är fortfarande kvar, mkt trevlig dam, hon och jag kör kroppsspråksvarianten då jag inte alltid förstår hennes spanska som är mkt portugisisk.

Senare idag så skall jag iväg och mata tre katter hos en tjej som är på kurs i Madrid, tyvärr känner jag mig lite utnyttjad av henne, det var henne jag lärde om make-up och hur man klär sig, och även gick och shoppade med, men det verkar inte som om hon vill umgås speciellt mkt, iofs så lovade hon att hon skulle bjuda Florito och mig på middag nästa vecka men den middagen får man nog ta med en nypa salt misstänker jag.

Men katterna är rara i alla fall, alltid ngt....

Det här tyckte jag var lite kul....


Och ett litet tips till Jimmie Åkesson!
Emigrera till ett annat land med mkt annorlunda kultur och försök att anpassa dig så får du se hur "lätt" det är....IDIOT!!!

Inga kommentarer: