söndag, april 22

Sexiga Skurkar

Igår åkte den brasilianska damen vidare mot Granada, lustigt egentligen, jag kan aldrig riktigt koppla av när jag har gäster oavsett hur väl eller lite jag känner dem....så det första jag gjorde igår när hon åkt var att slänga av mig kläderna och drog på mig ett par gamla sjaviga pyjamasbrallor och slängde mig i soffan och rökte hysteriskt medan jag bälgade i mig coca-cola.

Senare på dagen så drog Florre och jag iväg för lunch och samtidigt mata katterna....

När vi kom hem så var det operation slappande som gällde, vi satt som två gamla stofiler i soffan och glodde på tv hela kvällen....

Bla så visade de Extreme Makeover....det programmet gör mig helt galen...den här gången så skulle de göra om hemmet för en familj som hette Wofford? Visst det är urgulligt att hjälpa folk men måste de vara så jäkla hysteriska hela tiden, alla skriker så fort de får syn på en dörr som inte fanns där innan, en ny säng, ett nytt bord osv och hela tiden så gråter alla och talar om hur tacksamma de är mot teamet som gjort om deras hem och givetvis så var familjen igår religiös så det tackades även gud i massor som sänt programmet i deras väg....och det pussades även på ett porträtt av den döda mamman.....sorry, men allt sånt där får mig bara att bli så anti....

Skulle någon dundra in här och börja riva mitt hus oavsett hur missnöjd jag var med det från början, så skulle jag nog inte bli spec glad, det skulle ju inte vara MITT hem när de var klara, utan någon annans smak som försökt skapa ett hem åt mig....vilket i mitt fall skulle resultera i att jag skulle demolera hela skiten efter en vecka och göra om det efter mitt eget huvud.

Efter det så såg vi The mummy returns, en skitfilm, men den har allt jag gillar....magi, äventyr, komik, och givetvis en sexig skurk Arnold Vosloo, och tydligen skall det göras en tredje del som kommer 2008 :-))



2 kommentarer:

Rexxie sa...

Jag tvivlar i allra högsta grad på att du någonsin (NÅGONSIN) skulle bjuda in Extreme makeover-gänget.

Däremot tror jag faktiskt att du skulle vilja vara en Extreme makeover-snubbe själv som åkte runt och rev och fixade hos folk....

:-)

MB sa...

Rexxie: Du har nog rätt, men jag skulle bli galen på folks dåliga smak, jämfört med min ;-)