söndag, maj 20

Ain´t no Jailbird

Ack o ve, det verkar som om jag inte kommer att få göra min lilla Alexis trots allt.
För jag tolkade smileyn bakom inläggskommentaren annorlunda än Schmut, som förmodligen har helt rätt.

Så jag får väl fortsätta vänta, men till dig anonyme: kan du inte använda tecken som jag känner igen nästa gång istället för att få mig att börja hoppas o packa?


Vad skall jag nu göra med den överfulla resväskan förutom att packa upp den :-(

Nåväl, i går så var jag och köpte mig hantlar, ja ni läste rätt jag skall försöka skaffa mig lite muskler....bara av inköpet blev jag så trött så jag somnade klockan 21 och vaknade 12 idag, jag bara undrar hur det blir när jag börjar använda dem på allvar??? ;-)

För övrigt så njuter jag i fulla drag idag, vi har bara 25 grader, ingen sol och det fläktar underbart.

2 kommentarer:

Klimakteriehäxan sa...

Det där med resväskan lät trist men vädret låter desto bättre.

Dennis Alexis Hellström sa...

Nu har vi öppnat Gaybloggar.se :D Tack för att du är medlem!