onsdag, september 5

Simma Lugnt

Det blev inget ikea igår, istället blev det en date med min modell och vi satt och spånade fotoideer till min tävling som jag skall ha om ett tag.

Men jag fick i alla fall tag i skärmar till våra lampkronor, först hade jag tänkt att spraya dem i guld, men när jag kom hem så såg jag att det faktiskt blev rätt snyggt med dem som de var i antikvitt, det enda jag skall göra med dem är att sätta på en kantspets,
tror att det kan bli coolt.

Hade tänkt att jag skulle sätta mig och gå igenom alla mina Vogue för att få lite inspiration av de olika reklamkampanjerna.

Funderar även på om jag skall sätta mig och sy en lodenjacka för vintern, en sån där som alla joddlare har ;-)) Fast det känns inte riktigt aktuellt än iom att vi fortfarande har nästan 40 grader dagligen, när fan kommer hösten med svalka?

Satt med La Mer igår och yrade om snö och regn och hur mkt vi längtade efter det.

Pero.....nu drar jag in i duschen, hasta luegos amigos

Inga kommentarer: