tisdag, oktober 23

Parrika går igen

Men nu går väl skam på tora land….om ni kommer ihåg så gjorde Johanna Parrika Altenstedt (bloggen är cachad)
rejält bort sig när hon försökte hota Isabella Lund till tystnad!


Nu har kärringen rent ut sagt börjat sin terror igen, nu ringer hon hem till folk och mer eller mindre hotar dem i förtäckta ordalag.


Att använda sig av ett sånt beteende är så oerhört lågt och föraktligt….klarar man inte av att stå för sina åsikter utan väljer att stänga ner sin blogg för att man inte klarar av att möta motsåndarnas, i det här fallet helt normala och sunda reaktioner på hennes försök att hota en medsyster till tystnad.



Hur den här människan klarar av att möta sin egen spegelbild är för mig en gåta!





Nog för att jag vet att det finns både usla och fega människor där ute, men Parrika tar nog priset…Och att dessutom så totalt konsekvent vägra se att hennes egna handlingar är orsaken till hennes fall.


Det är nästan så att jag önskar att lilla Parrika försökte hota mig….men jag tror inte att hon är så dum tyvärr, men det hade varit kul att verbalt få krossa en sådan vidrig människa.


Men å andra sidan, vad skulle man säga till ngn som så uppenbarligen är mentalt störd?


Jag måste ju säga att hennes ”lilla gubben” till Deeped fick mig att småle, Deeped är väl inte direkt den första människan jag skulle försöka förminska genom ett sånt yttrande ;-)


Ngt som jag undrar över är hur det skulle kännas att ha Parrika i sin familj? Jag personligen skulle skämmas ögonen ur mig för att ha ett sånt pucko i närheten, så jag undrar hur hennes barn och partner känner det….???



Tänk er Parrika på ett föräldramöte i skolan… Hade jag varit lärare så hade jag gjort allt för att undvika en sån pest till förälder, tom gett hennes ungar MVG i allt för att slippa Parrika själv.


Nej, nu skall jag ägna mig åt ngt mkt trevligare….nämligen sy gardner ;-)


Tom rensa avlopp skulle vara trevligt jämfört med att ha Parrika i sin närhet…..

6 kommentarer:

Anonym sa...

kan man få se bild på gardinerna..??

MB sa...

Kirsi: Det bidde inga gardiner sydda...jag gick och köpte ett par tunna svarta med kristaller på...De hade mkt i dagens mataffär ;-)

Men svarta när jag bestämt mig för vita...
var det ngn som sa knäpp ;-)))

Anonym sa...

jaha och det går inte att fota dom köpta gardinerna eller..??*s*

MB sa...

Kirsi: Kameran kom hem nu ikväll tillsammans med Florre från konferensen...Men när de väl är uppe så skall jag försöka få till ngt slags foto ;-)

Anonym sa...

man kanske kan få ett hemma-hos-reportage...? var i espana bor ni..?

MB sa...

Kirsi: Nere i södern, Andalucia