onsdag, oktober 24

RFSL goes Nazi

Och så är det storm i ett vattenglas igen i lilla Sverige…..Uppriktigt sagt ibland så skäms jag över alla dessa idioter som finns bland oss hbt:are….

Varför i herrans namn skulle inte folk få tycka att det är fel med ett könsneutralt äktenskap när jag tycker att det är rätt, den ena åsikten behöver inte automatiskt utesluta den andra.

Men det där är ngt som RFSL är jäkligt dåliga på att förstå, de begär förståelse och acceptans av alla andra men ger väldigt lite tillbaka, för att vara ärlig så tycker jag att de visar inte ngn som helst förståelse för ngt som inte passar dem.

I den demokrati som Sverige skall föreställa vara så är det tillåtet med olika åsikter, trots att de kanske inte alltid är så smickrande eller accepterande.

Jag tycker mer och mer att gayrörelsen börjar bli nazistiskt i sitt beteende, och framför allt i sina krav. Om folk nu ogillar bögar och flator så låt dem för all del göra det, att tvinga folk till tystnad och medhåll medför bara större problem då man inte kan bemöta dem öppet.

Och varför i herrans namn skulle inte Bildts fru få tycka att det är fel med homoäktenskap? Halva Sverige tycker ju att politiken som hennes man står för är fel ;-)

Skall jag vara ärlig så tycker jag att RFSL i mkt har spelat ut sin roll, de är som de rabiata feministerna som anser att män är djur, djuren i det här fallet är alla som inte slickar röv på bögar.

Och vad är det som säger att inte mina åsikter blir fel nästa gång?

Dessutom så öppnar RFSL upp för andra mindre trevliga grupper i samhället genom sin oacceptans av åsikter, och jag tror inte det är vad de önskar. Ett sånt här agerande ifrån deras sida får ju bara folk i gemen att tycka vi är dumma i huvudet, tyvärr så är jag böjd att hålla med dem….

Dessutom så tycker jag hela den här jäkla polariseringen av gay och heterofolk är helt sjuk, vi är väl alla människor i första hand? Inte fan vill jag att folk skall se mig som den trevlige bögen, utan som den trevliga människan, men eftersom RFSL alltid på ngt sätt skall särställa oss i sin strävan om att bli accepterade så lär den där människovinkeln ta ett tag.

Så varför inte starta en kampanj för att lägga ner alla inskränkta organisationer däribland RFSL... ;-)

2 kommentarer:

Rexxie sa...

Hör och häpna! Jag håller faktiskt med dig för en gångs skull!

RFSL's censurtjat är bara löjligt; det vore bättre om de tog debatten (eller bara väntade ut att Evangeliska Alliansens pengar tar slut).

MB sa...

Rexxie: Men det är väl inte så konstigt? Jag har ju rätt...som alltid ;-))