fredag, oktober 5

Publikt Kisseri

Inte för att jag är ngn större älskare av Los Schulmans, men det här stämmer faktiskt väldigt bra.

Det är lustigt egentligen, Florre har sett mig i de mest skiftande situationer och jag har aldrig direkt känt mig obekväm, inte ens när jag låg på sjukhus och var totalt fängslad av alla sladdar ut och in i min läckra kropp, och han hjälpte mig med att tvätta mig....

Men däremot skulle han komma in och se mig kissa så skriker jag i högan sky....jag kan stå och lägga ansiktsmasker, sminka mig, klämma div utslag i ansiktet, BUSA mig....men skulle han som sagt råka öppna dörren när jag gör nr ett eller två så stendör jag nästan, det är väl konstigt? Då är det ändå en människa som jag lever med och har sett varje litet skrymsle och fettvalk på min kropp...

Idag skall jag iväg och mata La Mers katter medan hon är på feria i Granada, och efter det till veterinären med min lilla gubbe Niko som är dålig i sin mage....

Igår så jagade jag stan runt efter ett svart anteckningsblock och pennetui, jag vet att jag är knäpp när det gäller sådana saker men jag vill att det skall vara vackra, roliga eller coola saker det gör skolarbetet så mkt roligare om man gillar det man använder sas.
Florre har lite svårt att förstå den där biten, en pärm är en pärm, en penna är en penna osv....Men för mig är det viktigt, kanske för att det är saker som man skall ha en längre tid och använda mkt.

Jag började nästan misstänka att det gått ett larm i Sevilla eller ngt efter mitt bråk på det spanska forumet där jag beklagade mig över den svindåliga servicen i butiker....igår så hade jag varenda liten jäkla expedit efter mig och de var supertrevliga och hjälpsamma, iofs så misstänker jag att en av dem på Springfield försökte flirta med mig.....han kom fram gång efter gång och frågade om han inte kunde hjälpa mig.....till slut blev jag så stressad så jag låtsades börja prata i mobilen och sprang iväg....

Eller så beror det på att jag totalt anammat den spanska andan av att bete mig som om alla andra är skit.... ;-)

Nu skall jag sätta mig och sy litegrand....

Hasta Luego Amigos

Inga kommentarer: