söndag, oktober 7

Söndagsgodis

Ibland så blir jag lite trött på allt daltande med kvinnor och deras bröst, jag vet att det är viktigt att göra kvinnor medvetna om cancerriskerna, MEN män är också en utsatt grupp som i ännu mindre grad går till läkare för sina krämpor. Visst skämtas det friskt om män som gnäller över förkylningar osv men till skillnad från kvinnor så är inte män medvetna om sina kroppar på samma sätt och dessutom hjärntvättade att det är pjoskigt att springa till doktorn. Så kanske det vore bättre med en kampanj som riktar sig både till män och kvinnor om riskerna och mevetandegöra dem.

Och vem fan bryr sig om ifall
Kjelle klämmer Martin på kuken, det verkar snarare vara ett tafatt sätt att få uppmärksamhet....kom igen när ni knullar på scen då kan jag möjligtvis gå med på att det är lite uppseendeväckande!

Jag kan inte hjälpa det men jag gillar den här
killen, ibland så är han ett ärkesvin men han är def ingen liten fegis. Och jag får också intrycket att han faktiskt har funderat igenom saker och ting innan han säger dem. Och dessutom så gillar jag folk som inte hymlar om saker, utan är direkt på.

Och det här kommer att bli ännu en liten
snyfthistoria om stackars missförstådda tonåringar?

Uppriktigt sagt så förstår jag pappan fullkomligt, visst lite onödigt att döda ungjäveln, men han fann sig inte i att vare sig hans familj eller barn skulle behöva bli trakasserade av ouppfostrade tonåringar vars föräldrar är mer intresserade av den senaste såpan på tv än att ha koll på vad ungarna gör.

Jag hade förmodligen gjort precis samma sak. Vad är det för jävla samhälle där man låter små finniga mopedister terrorisera en hel by, och den enda ursäkt man kan komma på är att det är ngn annans ansvar!

Och hur kan folk bli upprörda över de här
bilderna? Herregud man får se döda lemlästade människor varenda jäkla dag i div nyhetsprogram, tarmar och inälvor i alla amerikanska CSI serier. Men att se ngn pussa en kuk är tydligen så mtk värre iom att folk inte har haft sex de senaste 2000 åren.

Och btw kan vi inte ta och glömma lilla Madde nu och försöka hitta ngn ny unge och förfasa oss över....

Folk är idioter!

Inga kommentarer: