torsdag, oktober 11

Död åt Palme och Bögdatorer

Tja ska man skratta eller gråta åt det underbara landet Sverige där varje medborgare skall kunna ha ett så värdigt liv som möjligt, I ett hus där största delen av lägenheterna är handikappanpassade så låter man en sån här sak inträffa gång efter gång, och som kompensation för förlorad inkomst så skickar man ett presentkort som gäller för köttvaror....jisses!

Och ursäkta mig men vad är det för hemskt med att hon tog sig en cigarr? Måste alla älska Palme och den politik han stod för? Visst det är kanske en smula kallt, men vad sjutton, hon är ärlig till skillnad från de flesta andra hycklare som gnällde järnet och sen grät bittert. Sorry, men Palme var en jävligt otrevlig människa som mer eller mindre var en liten diktator, men det tycks alla dubbelmoralister glömt.

Om folk vore lite ärligare med vad de tycker och tänker så skulle det kanske hända lite saker i Svedala. Just nu grinar alla om det hemska ungdomsvåldet men inte en jäkel gör ngt mer tar på sig en tröja och tänder ett ljus, kom igen och patrullera gatorna och ifrågasätt vad era ouppfostrade ungar gör på nätterna, istället för att gnälla på alla andras ungar.

Och hade det varit ok att jobba med sex så hade inte sånt här behövt inträffa att folk tvingas arbeta i det dolda och betala hälften till en hallick som hotar dem med avslöjande. Hur vore det om alla dessa jäkla råfeminister ngn gång kunde erkänna att även horor är medsystrar med egen vilja och intelligens och därmed behandla dem därefter.Och framförallt respektera dem och deras val, vad de än må vara baserade på.

Och ursäkta men vad är det här för tönterier, smarta kundvagnar som skall tala om för mig vad jag skall äta, jag vill def inte ha ngn jäkla vagn som skriker att mina chips är onyttiga, jag är en intelligen människa som klarar av att bestämma och välja själv vad jag stoppar i mig. Vart är vi på väg iom att vi blir mer och mer dumförklarade och fråntagna vår självrespekt och vi låter det hända frivilligt.....hjälp!

Men nu ngt skoj, jag har gått och skaffat mig en ny dator, jag stod länge och valde mellan en Sony och en LG men till slut så avgick LG:n med segern eftersom den var mindre och bättre, så nu skall jag bara se till att få tag i en glamorös laptopväska helst i leopard. Man är väl bög ;-)))




Och apropå bögerier, det är tydligen fest på våra bear-ställen så i helgen lär jag dra på mig tight vit tisha, jeans o mc-boots och låta bli o raka mig så jag ser lite macho ut ;-)


Men först skall jag iväg och köpa lite horigt rött läppstift ;-)

Inga kommentarer: