torsdag, november 29

Klockorna Klämtar

Herregud, jag är helt slutkörd, känner mig som den berömda disktrasan och lite till ;-)

Men nu är här fint måste till och med jag säga…

Så nu väntar jag bara på telefonsamtalet från Gods och Gårdar och datum för fotograferingen ;-)))

Vi tittade på Shrek 3 igår, den var kul, men lite hafsig tycker jag nog…det var liksom lite för mkt av allt…och eftersom Rupert Everett gör rösten till Prince Charming så håller jag givetvis på honom.




Nu är jag väl extremt gammalmodig men jag tycker sånt här är lite hallå eller!

Jag förstår killens behov av att uttrycka sig, jag har själv haft både rosa, grönt, orange, blått och alla möjliga konstiga och okonstiga färger på håret, för att inte tala om mina kläder.

Men en sak har jag alltid varit införstådd i, och det är att man faktiskt inte kan se ut hur man vill på en arbetsplats, så jag har alltid frågat om saker och ting har varit ok.

Jag tror att många unga idag inte klarar av att skilja på sitt privatliv och yrkesliv.

Blev lite ledsen igår, tydligen så skall sångerskan i La Oreja de van Gogh sluta och köra solo istället.

Enligt min smak så har LODVG tillsammans med Mecano varit de bästa banden i Spanien!

Och imorgon så blir jag Mister Florre ;-)

Och givetvis så har jag totalt ändrat mig när det gäller vad jag skall ha på mig…. Oväntat av den ultimata fashionistan eller hur ;-))

Uppriktigt sagt så vet jag inte vad jag skall göra med alla mina kläder? Jag har så mkt kläder så jag vet inte ens vad jag har längre…Och ännu mindre vad jag skall ta på mig, lustigt ju mer kläder man har desto mer problem får man med att ta på sig ngt.

Ikväll medan vi väntar på att ett av våra vittnen kommer så tänkte jag dricka årets första glögg och tugga i mig lite pepparkakor….

Tack gode gud för Ikea ;-)

Och nu gott folk skall jag roa mig med att lägga ansiktsmask…

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till och ha en HELT UNDERBAR DAG
Hälsningar
Marie-Luise

PGW sa...

Tänker på er idag, hoppas ni har en fantastisk dag!! :-)

kramar!

MB sa...

Marie-Luise Och PGW:

Tackar!!! Det var alldeles underbart och jag är mkt lycklig

:-)))

PGW sa...

Härligt! Fortsätt med det!! :-) kram till er alla!