lördag, november 17

Maleandro goes hardcore

Det här har varit uppe på tapeten förr och varje gång så får alla puritaner och moralkärringar spatt…

Varför skulle det vara så hemskt att kunna gå till ett ställe och få lite kroppskontakt?

Det finns undersökning efter undersökning som visar att en människa som inte får kroppskontakt mår fruktansvärt dåligt, den kan till och med blir emotionellt störd.

Och om jag anser att ett skjut är en normal rättighet för mig så varför skulle det inte vara det för ngn som är handikappad, skillnaden är som jag skrivit tidigare att det är mkt lättare för mig att hitta en partner…

För om man nu skall vara ärlig så har rätt så många människor fördomar gentemot handikappade…det är väl därför som många talar till dem istället för med dem när de träffar dem.

För att inte tala om de som talar med en ev följeslagare istället.

Det är lustigt egentligen, ju mer upplysta och öppna vi blir om våra olika behov så desto mer försöker vi förneka dem.

Och nu tänker ni att det vore annat ljud i skällan ifall jag hade ett barn som jobbade som luder….och nej, det skulle inte vara ngt annat ljud….det viktiga skulle vara för mig att barnet hade bra arbetsvillkor och blev bemött på samma sätt som alla andra som arbetar.

För det är vi som inte jobbar med prostitution som skapar problemen för dem som gör det, det är vi som ser till att de inte har en säker arbetssituation och det är vi som talar om att de skall skämmas!

Jag undrar när folk skall inse att oavsett hur mkt lagar och regler de än skapar så kommer alltid våra behov att finnas kvar och får vi dem inte tillfredsställda så blir vi frustrerade och försätter oss i situationer där det är mindre säkert.

Och ännu en artikel om att Facebook är djävulens påfund….hur vore det om folk lät bli att skriva allt om sig själva…är man så dum så får man skylla sig själv.


Bara för att FB ger en möjligheten att berätta vad man åt till frukost så behöver man ju inte ta den…

Jag springer ju inte omkring på stan och berättar allt om mig själv för dem jag träffar, så varför skulle jag göra det på nätet?

Igår så var vi hos veterinären och de hade fått in jultomtedräkter, så jag köpte en till Benji, tyvärr så var Niko lite för muskulös för att komma i den, så till honom får jag hitta på ngt annat….

Men Niko fick en keps i present av dem som plåster på såren ;-) Det kan ju aldrig ha ngt med att göra att jag köper kläder för närmare 1000 kr varenda gång vi är där ;-)

Förutom tomtedräkten så fick de även varsin jeansjacka…

Apropå begär…den här vill jag ha…



Eller den här



jag överväger starkt att skaffa mig en mc istället för bil när jag skaffat körkort…..

Men å andra sidan så skulle jag ju gärna vilja ha en sån här ifall jag nu inte kan få min Jagga E-Type för det är ju lite svårt att få fast vovvarna på en mc ;-)




4 kommentarer:

PGW sa...

Du har ett hälsosamt intresse för motorcyklar :-)

Just ordet "Rättighet" blir så knöligt i debatten liksom. Man kan vara för eller emot prostitutionens laglighet, men att påstå att någon har rätt till sex blir ju lite skruvat. Då kan jag som hårt arbetande företagare hävda att jag har rätt till sex för att jag inte har tid och ut och ragga, eller att någon som luktar illa har rätt till sex även om de luktar annorlunda. Lite mariga jämförelser, men du förstår hur jag menar. Rättighet är inte samma sak som laglig möjlighet.

MB sa...

PGW: Håller med dig till viss del om ordet rättighet...Men det är som när man diskuterar barn och vem som har rätt att ha dem...oavsett hur kackadålig man är som heteroförälder så har man alltid ett försprång gentemot ett homosexuellt föräldrapar oavsett hur bra de än är...för barn är en rättighet för heteros men inte för homos...det var lite det stuket jag försökte köra...

Jag är galen i motorcyklar ;-))

Anonym sa...

Jag tycker inte om handikappade som vill ha "jämställdhet" genom att skaffa sig fler rättigheter än andra.

Johan Nordansjö kan göra precis som alla andra icke-funktionshindrade protituerade: sätta en annons på Facebook och hoppas på napp!

Man kan ju i demokratins namn inte TVINGA någon att köpa tjänster av honom, men han får - återigen - göra som de flesta prostituerade gör: försöka vara så attraktiv och åtråvärd som möjligt, erbjuda olika sorts tjänster, hålla nere priserna och framför allt ställa upp på det mesta.

Alltid är det en idiot - eller två - som nappar.

MB sa...

Anonym:

Jag förstår att ditt mentala tillstånd gör det svårt att läsa en artikel och förstå vad som står.

Johan är inte prostituerad utan en fd idrottsman som har skrivit en bok om bla svårigheterna med tillgång till sex när man är handikappad. Och genom att ironisera över en ev efterfrågan på hans tjänster så bevisar du ju att icke handikappade finner handikappade mindre attraktiva, men det är väl ngt som du redan känner till.

För övrigt så står det vidare i artikeln att han tycker att bordeller skulle finnas för alla, alltså inte bara handikappade.

Och nu när pappa Malle har talat om vad det handlade om så kanske du skall ta på dig haklappen och fortsätta slurpa i dig välling ;-)