torsdag, november 15

Stjärnor och hyacinter

Såg Fantastic four and the rise of the silver surfer igår och blev rätt besviken, den var superdålig.

Ngt av det långsammaste jag har sett på länge…och full av fel när det gäller karaktärerna….

Men men….

Idag tänkte jag att jag skulle sätta mig och måla de små adventsstjärnorna….om jag nu får tummen ur ;-)

Igår när jag var på jakt efter kattens speciella kattgodis så trillade jag förbi en butik som heter Casa, där hittade jag en liten svart fäll som man skall ha som matta, men eftersom mina djur älskar allt av päls så tänkte jag hänga den på väggen istället.

Sedan har jag i flera dagar försökt ta mig ut i datorrummet och ta ner teoriboken för bilkörning….tänkte jag skulle försöka ta det jäkla kortet efter nyår ngn gång.

Häromdagen så hittade jag en blomsterbutik som kommer att ha hyacinter till jul, här nere så är det inte en julblomma, utan mer en vårblomma så de dyker inte upp förrän i januari-februari…

Så i år skall jag förhoppningsvis få lite juldoft i huset ;-)

Vad ska man säga om AB:s lilla anka då? Mer än att ngn måste ha drömt ;-))

Och friskolan som lär ut att bögeri är synd….tja de religiösa måste väl ha en syndabock när de inte vill se sina egna fel och brister.

Det skulle vara rätt komiskt ifall det visar sig när de dör och skall träda in i himmelriket att de varit helt fel ute och får en stor fet smäll av vår herre ;-))

Inga kommentarer: