onsdag, november 14

Dagens Ord och Foto

Sånt här får mig verkligen att anse att de kristna har helt rätt i att homosexuella skulle vara dåliga föräldrar…..för inget kan ju vara bättre än heterosexuella föräldrar eller hur ;-)


Uppenbarligen så var det ett skämt ifrån Lindarws sida, men trots allt så tycker jag nog att det ligger ngt i det ändå…

För det är en smula inkonsekvent eller hur? Oavsett ifall jag väger 65 eller 165 så får jag flyga så länge min väska håller sig inom ramarna viktmässigt.

Jag skulle inget säga ifall de frågade efter ens vikt när man bokar biljetten, men icke, så de kan inte ha en aning om ifall hela planet kommer att bestå av fettisar eller av anorektiska klubben….så med andra ord borde det finnas en viss marginal då det gäller hur mkt vikt det får finnas på ett plan.

Och ärligt talat, jag föredrar ju ngn med en för tung väska än ngn som tar både sitt och mitt säte under hela flygningen pga att deras arsle är för stort.

Har ni märkt att de kan inte ens dra in armbågarna när man får sin jäkla kaffemugg med tillhörande torr macka.

Man tvingas sitta med armarna rätt upp och försöka hälla kaffet ner i strupen bara för att de inte fyskiskt klarar av att dra in armarna.


Och här har vi några som inte behöver jobba för brödfödan direkt ;-)






Och här en bild på gardinerna som jag redan tröttnat på ;-))




Inga kommentarer: