måndag, november 19

Tom Ford goes Advent

Måndag och ny vecka…

Det här är ngt som jag blir en smula fundersam över?

Varför vill man dö om man är både frisk och kry?

Jag hade förstått ifall hon varit sjuk och inte haft mkt till liv sas.

Det är nästan så att jag börjar fundera på om det är seniorvarianten av en bimbos bröstuppvisning…dvs 15 min i spotlighten.

Och låt oss bli folkliga ;-)

Tydligen skall Jalle slänga slipsen ikväll….

Vet inte om det skall symbolisera att han står närmare folket, men inte sjutton tycker jag att det är nice med ett nyhetsankare som ser ut som grannen i mysbrallor.

Kanske jag är gammalmodig men jag vill att de som sitter i TV och läser nyheterna skall se både trovärdiga och respektingivande ut, då det faktiskt är viktiga saker de skall förmedla och förhoppningsvis även opartiska.

Att slänga slipsen gör iaf för mig att lite av deras trovärdighet försvinner, lite som om de kvinnliga ankarna skulle börja läsa upp nyheterna med världens urringning och en push-up bra under…

Eller ifall meteorologen skulle stå i bikini eller badbyxor….

Men nu över till ngt mkt mer intressant…

Jag funderar på att byta glasögon och råkade snubbla in på Tom Fords sida där jag såg lite glasögon…



De här blev jag rätt förtjust i


De här är lite skojiga?


De här är också rätt coola


De här har samma stuk som de övre


En ny färg kanske?


De här påminner om Pradabågarna jag hade


Dilemmat är att de inte går att få tag på i Sevilla…

Iofs så skulle jag väl kunna köpa dem nästa gång jag åker till Madrid och ta med mig bågarna hit ner och sätta glas i dem…

För övrigt så har jag lyckats hitta svarta ljus som doftar choklad till min adventljusstake…


Och idag skall jag iväg och köpa bootsen jag sett...varför förneka sig ngt man vill ha ;-)

Inga kommentarer: