torsdag, december 6

Sugarstick

Som ni vet så har jag gått och blivit totalt beroende av Ugly Betty :-)

Inte så mkt för Betty utan mer för Wilhelmina och framförallt den lille sötnosen Henry….



Hade jag inte varit lyckligt gift så hade jag begett mig till Hollywood och blivit en stalker….

Så nu sitter jag och väntar på 10:e avsnittet av säsong två.

Idag så har vi nationaldag här i Spanien, vi har massor av nationaldagar, två för hela landet och en för varje provins, så här nere i Andalucia har vi tre stycken sammanlagt.

Dessutom så tänkte jag sätta mig och försöka plita ihop mina julkort…men innan dess blir det nog en promenad i det vackra vädret och en liten tapa någonstans.

Häromdagen så var jag och köpte knoppar till mina nymålade byråer, givetvis så kom jag hem med svindyra sådana i kristall….bara 700 kr….

Florre tittade lite knepigt på mig, men herregud man skall väl gilla att dra ut lådorna med kläderna i….eller ;-))

Någon där ute som har ngt bra tips hur jag skall få Benji att sluta märka revir, dvs kissa på mina svindyra gardiner som inte går att tvätta :-((

Men jag får väl skylla mig själv när jag köper gardiner som inte tål vatten…

Men det var allt för idag gott folk

Hasta Luego :-)

3 kommentarer:

PGW sa...

Dags att ta Benji till veterinären för lite kastrering?

Rexxie sa...

Förstår inte varför alla verkar vara så fixerade vid tråkmånsen Henry?! Så tråkig att klockorna stannar!!

Tacka vet jag Marc St. James!

Skaffa nya gardiner som går att tvätta!

MB sa...

PGW: Det är iofs emot mina principer men fortsätter han så måste vi nog :-(

Rexxie: Han är söt, men en karl med den personligheten skulle tråka ut mig till döds....Nya gardiner? Är du galen??? I värsta fall så sätter jag en klädnypa i snoppen på honom ;-)