söndag, mars 2

Äntligen Blommar De!

Idag har varit en underbar dag precis som både igår och förrgår.

Jag vet inte vad som har hänt men tempen har legat nästan vid 30 och tom apelsinträden har börjat blomma, och det är ca tre-fyra veckor för tidigt. Jag förmodar att tiden är ur led ;-)

I fredags så fick jag äntligen tummen ur och gick och beställde nya glasögon.

Jag hade ju tänkt mig ngt helt nytt i stilen men icke, de enda som jag tyckte dög både ur stil, trend och bekvämlighetspunkt var ett par bågar ifrån Prada, faktiskt nästan helt identiska med de som jag tappade i havet. De här är iofs mörkt sköldpaddsfärgade.

Kanske jag är trist men jag känner att det viktiga är att jag passar i dem och framför allt att jag känner mig superfin i dem!

Som jag sa till Florre det handlar inte om vad som är det senaste i modeväg utan vad som klär mig.



Idag så blev jag klar med byxorna som jag har hållit på att sy på. Måste erkänna att jag blev rätt nöjd faktiskt.

Semana Santa närmar sig med stormsteg och jag får mer och mer rysningar för varje dag som går.

Jag kan inte hjälpa det men jag upplever hela grejen som så falsk. Att en gång om året plocka ut sin religion och leka god för att resten av året totalt skita i allt vad människokärlek rimmar illa för mig.



De tre senaste dagarna så har Florre och jag cyklat stan runt, och jag kan lugnt säga att jag har så mkt träningsvärk i benen så jag påminner om karl-Alfred när jag går… ;-)))










Inga kommentarer: