lördag, mars 1

La Puta Rusa

Så var ännu en deltävling till ända…

Och som vanligt så har jag synpunkter ;-)

Niclas kör sin gamla vanliga stil, både låt och utseendemässigt, har den människan någonsin hört talas om förnyelse?

Calaisa kör med fioler och gör inget större väsen av sig, rätt trista för att vara ärlig

Daniel kör på bögstil i glansig skjorta för att kompensera sin dåliga sång, låten var bra i sig men hade behövt en bättre sångare.

Linda tycker jag nog har haft bättre bidrag, och varför klaga på Charlottes vikt när hon ser ut som ett kranium själv?

Nordman ger mig kalla kårar! Hur kan folk klaga på att Charlotte skulle ha dåligt inflytande över unga men inte säga ett pip om honom? Killen har ju inte den mest trevliga bakgrund eller människosyn! Men jag förmodar att anorektiker är en större fara än knarkande rasister om man skall tro på ryktena om honom?

Sibel verkade inte riktigt ha alla hästar i stallet men pipa hade hon däremot, låten var väldigt konventionell precis som klänningen men slutresultatet blev sött.

Fronda tycks ha trott att Sverige är besläktat med Ungern eller Bulgarien, man undrar ju lite varför de plockar ut en så dålig låt med ngn som inte har mkt till röst?

Charlotte såg ut som ett ryskt luder som vanligt, vilket inte är ngt dåligt i det här fallet, tvärtom! Låten var ok och hon sjöng den bra. Roligt nog så gick hon direkt till final medan stackars Carola måste kvala… hehe

För övrigt så tycker jag Luuk suger! Dessutom så är det väl lite väl patetiskt att försöka göra en Borat och dessutom sno hans material rätt av som Luuk gjorde i mellanakten?

Härnere så är den stora finalen nästa lördag då vi bestämmer vem som skall åka till Belgrad och tävla… Här hittar ni bidragen som blivit valda.

Min favorit är La Casa Azul med Revulocion Sexual

En som inte blev uttagen är den här snubben… Men låten är cool och i dansversion är den grym!







Inga kommentarer: