torsdag, juni 5

The Queen in Burkini

Jag förstår inte vitsen med den här faktiskt, eller rättare sagt syftet med den…



Jag förstår att det är ett sätt att dölja kroppen för blickar ifrån hemska män som suktar efter ens heta sexiga kropp på den svenska badstranden, men blir inte resultatet att man just stirrar när man ser en sådan här sak? Och just därför lägger märke till deras kroppar ännu mer?

Och hur kan de säga att den är snygg? Jag tycker mest det ser ut som en alien har landat i en mkt tajt rymddräkt.



Och nu lär ni tycka jag är en riktig surkart men på sätt och vis så håller jag med den här killen om kungahuset, dock inte om de små Bernadotterna.

Jag skulle inte vilja påstå för allt smör i Småland att de är en speciellt
gammal kunglig släkt.

Inte om man jämför med den japanska kejsarfamiljen eller den engelska varianten.

Skall vi nu ha ett kungahus så tycker jag att det skall andas lite mystik och inte Svenson som handlar på Konsum.

Kanske är jag gammalmodig men jag gillar när kungar och drottningar är just kungar och drottningar, framför allt så får de gärna vara lite glamorösa och rebelliska, det hör liksom till bilden på ngt sätt.

Så när man ser vår kungafamilj som ser ut som grannfamiljen bredvid så blir jag lite besviken.

Det roligaste med Bernadotterna är väl att de är rätt korkade, åtminstone de manliga medlemmarna.



Inga kommentarer: