onsdag, februari 4

Skjut Föräldrarna!

Den här ungen hade jag förmodligen mördat, bokstavligt talat!

Nej, kanske inte, men jag hade nog gjort en Glenn Close och förstört hans liv totalt. Men de som verkligen skall ha skit i det här fallet är de urusla föräldrarna, är det ngt som dagens föräldrar är svindåliga på så är det att lära sina ätteläggar respekt för andra.

Jag förstår inte vad det är som får folk att tro att skolan är en jäkla uppfostringsanstalt som de kan hiva iväg ungarna till så de själva slipper allt ansvar?

Skolan är till för att lära sig saker i.

Hur man beter sig mot människor skall man göra hemma av sina föräldrar. Men de verkar fullt upptagna med att känna sig kränkta för skitsaker. Det som förundrar mig är varför man skaffar barn ifall man inte är intresserade av dem?

Det kanske är hårt men jag anser att många inte är kapabla att vara föräldrar just för att de beter sig som stora bortskämda blöjbarn själva.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra skrivit. Håller med dej till 100.