fredag, augusti 24

Escandalo

Just nu så är det en megaskandal här i Spanien, Jaime Martínez Bordiú, sonson till Franco har åkt i fängelse för att ha misshandlat sin flickvän genom att kasta en dator på henne. Det låter kanske inte så märkvärdigt men Francofamiljen är ingifta i familjen Borbón som är den spanska stavningen av Bourbon, den VÄLDIGT kungliga familjen, plus att bara vara en Franco i sig är ju lite av att vara en kunglighet här nere, trots allt Franco gjorde

Den andra stora nyheten var att Mariah Carey visar upp sig näck i Vanity Fair, den damen tycks vara beroende av att visa upp sina kroppsdelar i div sammanhang, sorry men jag tycker hon är rätt ful enligt mina mått mätt, visst elakt att säga men jag gillar inte hennes typ av utseende och jag förstår inte riktigt på vilket sätt hennes röst blir bättre av att vädra den lilla musen inför kameran? Har jag missat ngt hos sångpedagogen, får man bättre klang av att leka helikoptern inför folk?

Sedan kan jag avslöja att jag jagar en modell med ljus och lykta inför min tävling, men modellen jag har i åtanke verkar ha gått under jorden....:-(

Ikväll så skall jag ta maken i näven och gå på konsert i Real Alcazar och därefter gå ut och dansa mig svettig, så nu gäller det att komma på en outfit som både passar klassisk musik och en natt på trendig bögklubb.

Igår så var jag och köpte ny färg till väggarna, gillade inte den gamla som vi köpte så nu skall de bli marron marmota.

Och nu skola jag pimpla i mig lite cafe solo con hielo....hasta luego amigos

Inga kommentarer: