fredag, augusti 24

Frågor

Dessa frågor snodde jag av en dam som vill vara anonym men de kommer ifrån Jubbe ursprungligen

1.VAD HETER DU
Maleandro

2.VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG

Sitter i svarta boxerkallingar och sidenkimono just nu

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU

Mireille Mathieu: Acropolis Adieu

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL

La mig tidigt

5.VAD VAR DET SISTA DU ÅT

En Mozartkula

6.HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU

Som vanligt 350 dgr om året, SOLIGT

7.DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED

Med min moder

8.DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET

Eftersom jag är bög så måste det ju bli genitalierna ;-))

9.GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG

Jag rippade det så....men visst gillar jag damen ifråga....mkt

10.HUR MÅR DU IDAG

Bra, hur mår du?

11.VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK

Cafe con hielo

12.FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK

Caipirinha och Long Island Ice Tea

13.FAVORITSPORT

Sex

14.HÅRFÄRG

Nästan svart

15.ÖGONFÄRG

Gröna med gult i

16.SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG

Tja, eftersom jag aldrig vaknar i tid så solnedgång

17.SYSKON Å DERAS ÅLDER

Nobodys business

18.FAVORITMÅNAD

Alla där jag får presenter

19.SENASTE FILMEN DU SÅG

Lola, La Pelicula

20.FAVORITDAG PÅ VECKAN

Hmmm, Fredag kanske?

21.FAVORITHOBBY

Sy

22.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON

Nej, men de flesta tycks vara för blyga för att bjuda ut mig

23.FAVORITLÅT

Just nu? Cara Mia

24.SOMMAR ELLER VINTER

Jag hatar Spansk sommar och Svensk vinter

25.KRAMAR ELLER KYSSAR

Kyssar givetvis

26.VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA

Jag har inga vänner ;-))

27.VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR
Keine Ahnung


28.VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR

Ilva?

29.HUR BOR DU

I en våning i centrala Sevilla

30.VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER

Deckare

31.HUR SER DIN MUSMATTA UT

Ehhh....måste man ha en sådan?

32.FAVORITSPEL

TP och allt där jag kan fuska så att jag vinner

33.KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN

Nej, borde jag kunna det?

34.KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN

Njet

35.ÄR DU ROMANTISK?

Bara om det är pengar inblandade ;-)))

36.SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG

Ja, Faktiskt så skulle jag beteckna mig som mkt lycklig

37.VAD SKA DU GÖRA IMORGON

Vila ut efter nattens eskapader

38.VAD ÄR KLOCKAN JUST NU

14.14

Inga kommentarer: