tisdag, september 18

Kylie goes Mariposa

Igår när jag satt hos doktorn så gluttade jag lite i en av tidningarna och fick se att Kylie Minogue skall släppa en ny singel i november.
Om jag kommer ihåg rätt så heter den 2 hearts eller ngt sådant.

Nu låter jag väl som en tvättäkta bög men jag har alltid varit galen i Kylie, faktiskt så anser jag att hon är bättre än Madonna som mest verkar göra saker för pengar nuförtiden och framför allt mindre vulgär.

Kylie verkar vara mkt mer äkta och naturlig trots all sexighet och minimala klädsel på scen.
Ngt som jag verkligen beundrade henne för är hur hon var när hon kämpade mot sin cancer, att medge att man är jätterädd är en väldigt modig sak.

Tror de flesta superstjärnor hade gått i ide eller ägnat sig åt självömkan, men i de intervjuer jag sett med Kylie så var hon en fighter som inte tänkte ge upp och oerhört rak i sina svar mot journalisterna. Något som jag tror är ganska ovanligt bland superstjärnor.


Bilden är hennes nya omslag

2 kommentarer:

Rexxie sa...

Men hallå! Du ÄR väl en tvättäkta bög, eller har jag missat något?

Är verkligen Madonna så vulgär nuförtiden? Tycker mest att Madonna är tråkig numera, men det vågar jag knappt skriva...

MB sa...

Rexxie: Ibland så tycker jag att jag är allt annat än bögig? Nej, hon är väl inte vulgär nu, men på ngt sätt så tycker jag att hela hennes karriär bygger på vulgaritet, och visst har hon blivit skittråkig!