söndag, september 23

Fula Johanna Paprika

Och här visar Johanna Parikka Altenstedt verkligen att hon lever i en värld för sig. Att vara så intelligensbefriad att man kallar/tror att de som står upp för Isabella skulle vara hennes kunder.

Dessutom så har den lilla madamen stängt av kommenteringen i sin blogg, tydligen så var det inte så roligt att upptäcka att hon var rätt ensam om sitt lilla korståg i liberalismens namn.

Tillika så hotar hon ännu en gång med diverse saker, den här gången skall alla som "förtalar" eller "hotar" henne polisanmälas.

Uppriktigt sagt lilla Johanna så tror jag inte polisen är speciellt intresserad av att hjälpa dig, med tanke på vad du har skrivit om dem innan.

Nej, såna som dig skall man spotta på när man går förbi, och jag hoppas innerligen att dina barn får lida för din stupiditet precis på samma sätt som du anser Isabellas barn skall göra bara för att hon råkar ha ett yrke som DU ogillar, och en liten upplysning på slutet, som bög är man inte speciellt intresserad av kvinnor så jag undrar hur du tänker ettikera mig i den ev polisanmälan du gör.

Jag bara undrar hur det känns att se sig själv i spegeln varje dag när man är som du?

Och ännu en gång Fy Fan för såna som dig!!!

Inga kommentarer: