måndag, oktober 29

Ass Cracking News

Men det här är banne mig det bästa jag har hört på länge….

Det är förbannat äcklgt att se folks rövskåror i tid och otid….Och givetvis så drar alla politiska korrekta små töntar igång om att det är inte klädseln som är det viktiga utan att man skall lära sig saker i skolan….tänk er en rövskårevisande 15 åring om 10 år när han/hon sitter på bank och visar upp sina intimare delar….jag skulle def byta bank!

Skolan är en arbetsplats, inte ngt jäkla centrum för rövskåreskådande…jag vet att det är mode, och jag har själv brallor som hänger på halva arslet, skillnaden är att jag vet var, när och hur jag skall ha dem….

För min del så får de gärna införa skoluniform, det vore det bästa faktiskt, då slipper ungarna känna pressen av att ha det senaste modet och bli utmobbade ifall de inte har tillräckligt rika föräldrar som kan köpa det senaste på NK.

Och lille Erik i artikeln som drar ut i strid för att hans bonusunge skall få ha hängbrallor….ett av hans argument är att han själv har det…ehh…killen jobbar i skola och går omkring och visar arslet för eleverna! Snacka om att vara ett bra föredöme ;-)

Hade mina lärare gjort det så hade jag nog faktiskt funderat lite på hur det stod till intelligensmässigt…..



Men nu över till ngt mkt mer angenämt på alla sätt och vis…..Ilva har slagit upp portarna till sin Photo Shop där man kan köpa hennes underbart vackra bilder….så skynda och fynda gott folk!!! Det är en order ;-)

Idag äntligen kom jag iväg till Ikea och löpte totalt amok när det gällde juldekorationer….så i år kommer granen att gå i brunt och guld :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har alltid förespråkat skoluniform just för att minimera risken för mobbning. Sen att man slipper detta ofog är ju bara en bonus.

Ilva skall få ett mejl av mig. En bild är jag helt förälskad i, men hur betalar man? Paypal gör mig nervös...

En gran i brunt och guld? Det låter som om det är dags att fira jul i Sverige snart...(;-)