söndag, oktober 14

Toffelhjälte med Vagn

Idag så är det givetvis grått och disigt när vi äntligen skall ta modellbilderna till min tävling med smyckena. Jaja, Florre får leka Herb Ritz och göra det bästa av det.

I torsdags när jag susade runt och letade läppstift så snubblade jag över en barnvagn för hundar, dvs man stoppar i hunden i vagnen och går....Den var iofs lite dyr, men jag är väldigt sugen på att köpa den då Niko inte orkar gå så mkt längre pga sina lungor, det trista med den var att den var inte ett dugg tjusig utan kommunalgrå. Hmm, det får väl bli Niko och jag som står för glamouren.



Har beställt t-shirtar med superman tryck på till både Niko och Benji och även ett par stickade tröjor nu till vintern.

Jag vet att ni tycker jag är fjompig, men i Nikos fall så måste han vara varm hela tiden, och med tanke på den urusla isoleringen i husen här nere så behövs det.

Allvarligt så sitter jag och funderar på ifall jag skall köpa små skor eller tofflor till honom som han kan ha inomhus, vårt golv är konstant svinkallt.

De här rosa är ju ursöta, men till och med lite för fjolliga för mig....så det får nog bli den lite mer "manliga" ljusblå varianten ;-)))





Tiden går så fort....snart är det november och dags för den stora dagen...hemskt när man inser hur fort allt går, det innbär ju att man börjar bli gammal på allvar ;-)
Ah, jag måste ju visa hur en äkta bögdator ser ut! ;-)

1 kommentar:

Rexxie sa...

Aha, så bögdatorer går bra, men bögkokböcker är ajabaja?!?

:-)