måndag, november 12

Sexy Terror

På sätt och vis så tycker jag detta demonstrerar exakt vad jag ville ha sagt i inlägget nedan.

Undervisningen är så dålig så att föräldrarna anställer en egen lärare.
Istället för att undersöka ifall det ligger ngt i kritiken så avfärdar rektorn initiativet med att det är osolidariskt gentemot de övriga eleverna, underförstått om man är en smula cynisk som jag….alla skall vara lika dåliga ;-)


Sånt här skrämmer faktiskt skiten ur mig, men får mig även att fundera på hur naiva en del makthavare är. Om jag vore terrrorist så skulle jag inte göra allt för att avvika, tvärtom jag skulle bli den fulländade medelsvensson.

Eller är terrorister så korkade så att de springer runt med en skylt där det står nästa ort för bombning?

Skall jag vara ärlig så tror jag mer att det är ett kontrollbehov av vad vi gör och tycker som ligger bakom.

Vill man spränga ett plan i luften så packar man nog inte ner en liten flaska med etiketten sprängmedel i handbagaget…..

Nej, allvarligt…visst de påstår att det är för ”vår” säkerhet….men när jag väl skaffat mitt spanska körkort så blir det bil som gäller.

Sånt här gör mig också rädd ;-)) Tänk om filmen inte stämmer överens med mina förväntningar! Då blir hela serien förstörd….

Apropå att vara en rich bitch i förra inlägget….har fått veta att jag blir med vapensköld när jag gifter mig… Trodde först inte det var så märkvärdigt, utan att det var ngt som många hade här nere…men uppenbarligen inte….

Tydligen så finns det tom en stad uppkallad efter Florres familj, nice värre ;-)

Det trista är att vapenskölden är skitful och matchar inte inredningen över huvudtaget!

Stackars mig eller hur ;-)

Såg filmen Johns igår….en film om prostituerade i LA. Som vanligt så finns det inte en normal bög i sikte…hur kommer det sig att alla bögar antingen är knarkare, aidssjuka, fjollor eller ngt annat….är det ingen jäkla manusförfattare som känner ngn normal bög?

Filmen var skittrist….så det är def inget jag rekommenderar

Veterinären ringde igår och talade om att de fått in julkläder till mina vovvar….

Det är otroligt det är bara lite drygt en månad kvar till jul….vart tar tiden vägen? Det var ju bara april i förra veckan…

Inga kommentarer: