söndag, januari 13

Blev De Lyckligare?

Ibland så undrar jag hur intelligenta vuxna människor skall föreställa att vara?

Hur kan man finna nöje i att hacka en sajt bara för att sabotera, och sedan lägga ut uppgifterna till allmän beskådan?

Jag kan förstå ifall man vill hacka en banksida och skaffa lite pengar men att förstöra en helt oskyldig sajt bara för skoj, då anser jag att det är ngt fel i huvudet på en sådan människa.

Om det nu är så skoj, varför då inte lämna ut sina egna uppgifter och låta folk terra dem med div konstiga mail och beställningar. Idioter!

Men jag förmodar att det är ngn form av människor som mår jäkligt dåligt och därför måste få andra att må ännu sämre genom att förstöra ngt som de tycker om.

Det är likadant med alla dessa idioter som pysslar med graffiti och förstör husväggar och föremål med sina fula ”taggar” Inte sjutton tror jag de gör det på sitt eget hus eller sina saker.

Då är det en jäkla skillnad minsann…

Ännu en sak jag finner besynnerlig…

Jag kan förstå att man hatar vissa grupper och människor, men att gå så långt så att man börjar mörda dem?

Det vimlar av folk som jag anser borde försvinna ifrån jordens yta, men jag inser att om jag skulle börja mörda dem så skulle jag sänka mig till deras nivå, tom bli sämre…

Här har vi en som verkligen borde dö, jag förstår att man blir helt förtvivlad över att förlora sin familj, men att begå blodshämnd gör ju inte direkt att familjen dyker upp igen.

Och hur i helvete kan man ge en sådan människa ett ministerjobb?

Jag undrar vad han skulle säga ifall frun till hans offer dök upp och slaktade hans gamla mamma som hämnd för hans hämnd…

Men jag förmodar att han och alla andra idioter som anser att han gjorde rätt skulle uppskatta det eftersom det var så han resonerade när han högg ner flygledaren.

Nej, ibland är det jäkligt sorgligt att vara människa…

Inga kommentarer: