måndag, maj 19

Charlotte Är Naken... Not!

Kalla mig dum men vad är vitsen med att ta ett foto där du ser näck ut men inte är det?

Eller rättare sagt uttryckligen säger att man inte gör nakenfoton och vill ha ett axelband synligt bakom flaggan.

Kunde man inte lika gärna sagt nej till bilden då och tagit en helt vanlig bild?

Och sedan en helt oväsentlig sak, jag har snöat in på stavfelen i
Charlottes blogg… Jag vet att det är dumt, men sådana saker kan störa mig ngt enormt. Iaf när det gäller en offentlig person.



Och det här är ngt som jag faktiskt är tveksam till, visst kärlek är underbart men att bli kär på jobbet är att bädda för trubbel som jag ser det.

Vad händer ifall det tar slut?
Hur förhåller man sig neutral utan att blanda in det privata i olika beslut?
Hur är man jämlik ifall den ena parten har en högre position?
Och hur förhåller man sig till skvallret som lär uppstå?

Nej, jag hade nog tänkt mig för lite innan jag inlett ett förhållande med en kollega.



Och nu är det tajm att dammsuga den röda mattan, för i slutet på maj så anländer lilla jag till Svedala för en snabbvisit ;-))

Inga kommentarer: