lördag, maj 17

Posh

Victoria Beckham har gjort ett uttalande där hon säger att hon inte kan tänka utan högklackat på sig, och givetvis så gör de flesta narr av hennes uttalande.

På sätt och vis så kan jag förstå hennes tankegångar…

Oavsett det gäller högklackat eller ngt annat klädesplagg man känner sig snygg i så tror jag faktiskt att man skärper till sig lite. Känner man sig fin så blir man fin så att säga. Med det följer även att man gör ett bättre intryck.

Nu misstänker jag att alla idiotförklarar även mig.

Men tänk efter!

Om ni har på er ngt som får er att känna er nöjda med er själva, visst gör ni ett bättre intryck för att ni är medvetna om er själva på ett sätt som man inte är när man känner sig mindre nöjd.

Känner ni er sexiga så blir ni sexiga, smarta så blir ni smarta osv…

Sedan en annan sak som jag tycker är trist är att alla kastar skit på Posh, hon är ful, plastig, dum osv.

Varför är då inte vi där hon är ifall vi är så mkt smartare och snyggare?

Ärligt talat så gillar jag henne, visst hon är plastikoperarad och en massa annat men so what?

Vilken kvinnlig kändis idag har inte fixat det ena och andra för att duga åt oss?

Och ser man ut som Posh efter lite fix så skulle jag gladeligen lägga mig på operationsbordet både en och två gånger!




Sedan gillar jag hennes attityd, hon är en sann brittisk bitch som inte låter ngn sätta sig på henne.

Och om man skall tro alla rykten så är det hon som ligger bakom Beckhams karriär, och då kan man nog inte vara så korkad?

För de är ju bara jordens mest kända par bokstavligt talat och det är ju ngt som alla ointelligenta blir ;-)

Hellre folk som tar ut svängarna rejält än alla dessa trista medelmåttor som inte klarar av sina egna tillkortakommanden…

Inga kommentarer: