söndag, juli 20

Bilder Bilder Bilder

Det verkar inte bättre än att jag har hamnat i en slags ”måste pyssla och skapa något” humör…

Och som vanligt så är allt Ilvas fel ;-)

Nej, men allvarligt, både hon och hennes bilder är en oerhörd inspiration för mig, jag är iofs urusel på att fota men att leka i photoshop är jag rätt ok på.

Så nu under mitt senaste anfall så gjorde jag fyra bilder som jag tänkte trycka upp och rama in.












Och ego som jag är så satte jag även en vattenstämpel på dem, inte för att förhindra folk från att ta dem utan helt enkelt för att ha lite koll på vart de tar vägen, så är det ngn som vill ha dem så lämna en kommentar så får ni bilderna alldeles gratis.

Men ngt som definitivt är värt att betala för är Ilvas bilder!

Hon har även en wordpress sida där hon har sina bilder så man kan surfa in och njuta…

Och nej, jag har inte fått betalt av henne för att göra reklam, men jag anser att duktiga människor skall ha så mkt uppmuntran som möjligt, vilket innebär att jag berättar för alla jag känner om hur duktig hon är!

Inga kommentarer: