torsdag, augusti 7

Trist, Tristare, Tristast

Det har blivit så vansinnigt trist att blogga.

Både jag, och alla andra trampar på in absurdum och skriver om samma saker om och om igen.

Och hur kul är det att läsa samma sak för femtielfte gången vare sig det kommer ifrån mig eller ngn annan?

Så nu har jag hivat in den lilla datorn i det minsta mörkaste rummet vi har i lägenheten, och själv tänker jag gå i ide både när det gäller bloggande och datorer.

Jag har ingen aning om ifall det handlar om timmar, dagar eller månader.

Jag börjar faktiskt få samma känsla när det gäller datorer som jag har inför mobiltelefoner, dvs de är ett jäkla ok som tvingar en att vara åtkomlig vare sig man vill eller ej.

Hmm...kanske uppkopplad och uppdaterad är mer korrekt när det gäller datorer?

Så nu tänker jag gå ut och göra mig en panna kaffe och bara vara…



See You All Around Darlings...

4 kommentarer:

Rexxie sa...

Nämen, vad tråkigt! Hoppas att bloggabstinensen blir svår så att du kommer tillbaka snart!

Ilva sa...

puss, du har min fulla förståelse! Skype?

Klimakteriehäxan sa...

Hm hm hm. Jaaaa, visst har man väl rätt att tröttna? sen kan man ju komma tillbaka om och när man vill!
Hoppas du fick nåt gott till kaffet!

Vi på Kantarellen sa...

Känner EXAKT som du! Har t.o.m. börjat stänga av datorn under dagen. Har även börjat fundera på varför in i helsike man bloggar. Mitt liv är ju inte särskilt spännande just nu... och EGENTLIGEN har ju ingen att göra med vad jag har för åsikter om saker och ting.

Jag lägger inte ner.... men jag har ingen som helst lust längre med att delge omvärlden om vad som händer i mitt liv. Känner redan att min blogg blir mer och mer opersonlig för varje dag som går.