söndag, juni 14

Sexig Stripp med Parfym

Jag avskyr när jag vaknar astidigt och inte kan somna om!
Så trots idoga försök så var det bara att ge upp till slut och kliva upp och sätta på kaffepannan och mata ett glas med Treo.

Av ngn anledning idag när jag läste tidningarna på nätet så fastnade bara konstiga saker I huvudet…

Som typ det här med Federley som transa, inte för att vara elak men nog kunde väl makeupartisten gjort honom lite snyggare? Nu ser han mest grotesk ut.

Faktiskt så skulle han platsa alldeles utmärkt på Isibilla här i stan, de stackare som drugar där har inte en susning om vare sig smink, ripoffs eller ngt annat som kan tjusa publiken, och till råga på allt så står de mest still på scen…

Hade det inte varit för att jag inte har lust att raka av mig min goatee så hade jag visat dem för länge sedan hur det skall göras.

Lustigt det där, jag har aldrig haft någon dragning till att transa eller druga som det kallas I “bögvärlden” men de få gånger jag gjort det så har inte en jäkel kunnat se att jag varit kille.

När det kommer till att gå i höga klackar så har jag ett litet tips som den gode Jay glömde, gå utåt med fötterna för då låser du knäna och kan inte knäa oavsett klackhöjd.

Första gången jag såg en
stippklubb härnere så trodde jag att det var ett megadisco som låg lite avigt till, det låg nämligen alldeles utanför Sevilla när man kommer på autostradan.

Florre berättade att det var en bordell och att alla strippklubbar såg ut så härnere, dvs massor av neonskyltar, palmer och en sjuhelsickes parkering…

Personligen har jag inget emot strippklubbar eller bordeller, det viktiga är att tjejerna är trygga och slipper en massa skit från kunder. Så bordeller och stippjointar vore ett mkt bättre system i Sverige där tjejerna tvingas gå på gatan bokstavligen och därigenom riskera både misshandel och droger.

Såg via knuff att
Stina Lee tydligen är gravid? Det jag undrar mest över är hur gammal hon är, hon ser ju inte äldre ut än 16-17 år. Är hon så ung så tycker jag nog det är väldigt tidigt med barn…

Herregud mitt Sverigebesök närmar sig med stormsteg och det blir bara stressigare och stressigare.

Jag avskyr att resa, helt ok när man väl är framme men att springa runt som en tätting på Europas alla flyplatser bara för att det inte går ett direktflyg härifrån till gamla Svedala är en aning irriterande, iofs så skall jag mellanlanda I Milano och om jag har en herrans tur så kanske jag äntligen kan få tag i min Moschino pour homme.

Den har uppenbarligen slutat säljas överallt förutom I Italien när jag ringt runt till div butiker I Europa, hysteriskt jag vet, men jag älskar doften ifråga!

Inga kommentarer: