torsdag, juli 9

Himmelska Kalsonger

Men det här är ju bara så äckligt ofräscht!

Hur kan man gå omkring i skitiga kallingar? Tyvärr så tror jag att det mest är heteromän som låter bli att byta kallingar, jag tror inte att ngn bög med den minsta självaktning skulle göra en sådan sak.

Det jag undrar är ifall alla dessa män även skippar att duscha och borsta tänderna? För varför lägga tid på det och sedan dra på ett par skitiga underbrallor?

Ok, jag förstår att alla inte är som jag, jag har köpt underkläder för 2000 riksdaler den senaste månaden och det är väl lite hysteriskt också antar jag ;-)

Jag har börjat förbereda mig mentalt för att måla om här igen, tröttnade på färgen vi valde förra året och nu skall det bli antikvitt istället, enklare att matcha möbler och textilier med.

Jag har fått en sån där ide i huvudet som jag inte kan släppa och det är ifall det går att göra om vår säng till en himmelsvariant? Grejen är att jag storgillar sängen vi har så jag vill inte kasta den utan bara förnya den lite…


Inga kommentarer: