lördag, juni 26

Dandy på en öde ö

För att vara ärlig så tror jag att det är mkt avundsjuka bakom när folk kallar de här kvinnorna för en massa saker, som varande en manlig version av dem kan jag lugnt konstatera att man inte är ngt bihang till sin rike make.



Och tanken att man sitter i soffan hela dagarna och bara äter praliner och sippar skumpa är så fel den kan bli. Antingen så har man ett yrke, oftast egenföretagare eller så kan man engagera sig i välgörenhet och det är ett jobb om ngt. Folk tror att det bara handlar om att öppna plånboken men de som är involverade gör mkt mer än så.



Hmm, det här kanske vore ngt att skaffa ;-)



Min ultimata dröm är faktiskt att ha ett vitt hus med blå fönsterluckor längst ut på en klippa mot havet och bara kunna sitta i min lilla stol och betrakta vågorna…



Så har han då äntligen gift sig med sin Oscar :-)))




Jag hoppas de blir lika lyckliga tillsammans som Florito och jag är.

Men är alla kändismakar personliga tränare nu för tiden?

Anna Anka

Daniel Westling

Och nu Oscar Nilsson

Inga kommentarer: