fredag, juni 25

Jöback fann sitt guld...

Jag skulle vilja veta hur den här kvinnan lyckades med alla dessa bedrägerier?



Kan det bero på att hon är enormt smart eller helt enkelt på att en del människor är otroligt korkade…



Det verkar som om den gode Jinge gillar vårt kungahus med tanke på allt han skriver om det…

Men för mig så är Cartier är alltid ett bra tillskott i smyckeskrinet!




Förstår du hinten Florito? ;-)




När jag tittade på webbsändningen av Victorias och Daniels bröllop så såg jag de här två som hastigast…



Jag kan inte hjälpa det men det enda jag såg var Oscars hår som såg enormt ut.

Konventionell som jag är så tycker jag väl att man kanske kunde platta till det en smula när man går på Sveriges största fest




Jag kan förstå behovet av hämnd men att göra sönder saker är ju bara så dumt.

Skall man nu hämnas så skall man ju givetvis se till att skada personen ifråga, inte fysiskt men mentalt så att den aldrig glömmer en.

Och varför anses det vara ok att en kvinna beter sig på det här sättet medan en man hade blivit hudflängd av feministerna...





Jag vet inte om den här serien visas i Sverige?

Florre och jag är stora diggare av den och i mitt tycke så är just Tina och Artie de gulligaste i hela serien…

Rent psykologiskt tror jag serien är bra just genom att den uppmanar folk att utforska sina talanger men även stå för det som är ovanligt med dem.

Det riskfulla som jag ser det är att den även kan få folk att tro att de är lika talangfulla som ”Rachel”, och att de blir grymt besvikna när de inser sina tillkortakommande som så glatt visas upp i alla talangtävlingar på prime time i tv.




Och som stor fan av Lady Gaga så måste ju även jag ju visa den här videon….

Inga kommentarer: