torsdag, juni 24

Kvinnor kan i ett öde torp

Hur tänker folk när de föredrar mobiltäckning framför en toalett och varmvatten?

Jag skulle inte klara av att bo utan varmvatten i två dagar utan att totalt kruppa.



Vitsen med att åka på semester är väl just att slippa att bli störd?





Ok, det är väl mina gaygener som talar...



Men jag gillar verkligen när modet drar åt det lite mer uniformerade.



Lustigt det där med vad som händer när man dör….

MJ brukade vara känd som världens mest välkända pedofil och nu helt plötsligt så är han gudabenådad.



Ärligt talat så har jag aldrig förstått storheten med honom, killen sjöng I falsett I varenda sång, och låtarna var uppbyggda på samma sätt.
Är man är en stor artist så ingår även en smula variation, åtminstonde I mitt tycke.




Jag vet inte hur det ser ut i Sverige nu för tiden, men jag kan garantera att är det ngt de flesta kvinnor generellt inte kan här nere i Spanien så är det att parkera.



Om så det är en tom fotbollsplan de skall göra det på så går det inte ändå.

Männen i sin tur har inte en aning om vad företräde är, och framför allt vad blinkers används till.

Och båda könen anser att hastighetsbegränsningar är för alla andra utom just dem.

Inga kommentarer: