onsdag, juni 30

Maner och Ullared

Kan man annat än älska den här kvinnan!



Jag undrar ifall den lille reportern inser att hon driver en smula med honom?




Jag kan inte hjälpa det men den här mannen får mig att rysa.



Inte för att han är dum vilket massor av svenskar tyvärr är, utan för att han är så girig.

Och uppriktigt sagt vem kom på ideen att sälja trosor med hans bild?

Varför inte avbilda Göran Persson, Usama Bin Laden eller ngn annan trevlig person när man ändå håller på?




Och varför är jag inte förvånad…



I mina ögon så är Obama en rövslickare som blev president pga hans hudfärg då amerikanerna ville visa hur PK de är, för att vara ärlig så tror jag Hillary hade åstadkommit mer då hon är avsevärt smartare trots att hon tillhör samma politiska falang.





Är folk verkligen så renons på hur man uppför sig så det behövs instruktioner om hur man beter sig när man håller bestick eller glas?










Om det nu är så, så blir jag rädd…

Inga kommentarer: