lördag, augusti 7

Adam And Adam Goes Barbie

Igår var jag så seriös så idag behöver jag vara lite ytlig ;-)

Vi börjar med
Adam Lambert som i mina ögon är en gudabenådad sångare, sedan att killen ser supercool ut gör ju inte saken sämre. Men visst är det märkligt att det i USA skall vara så märkligt med en kyss två män emellan, i detta land där sexindustrin går på högvarv och allt säljs med hjälp av bröst och bara bringor.

Man kan ju tycka att en liten oskyldig kyss inte vore så märkvärdigt när det skjuts och lemlästas i extrema närbilder i en vanlig polisfilm.

Eller att man utan minsta eftertanke hyllar sin militära kår som glatt invaderar andra länder under förespeglingen att de behöver befrias ifrån sig själva och att Coca-Cola och McDonald är det bästa som finns i livet.

Men åter till Adam…




Tror jag gillar hans stil därför att den påminner om Adam and the ants som var stora när jag var tonåring, ett antal sekel sedan

Här ar en alternativ version av Kings of the wild frontier






Men visst är det lustigt att allt kommer igen vare sig det gäller utseende, mode eller musik, evig cykel av återvinning.




Men nu tänker jag faktiskt bete mig lite amerikanskt i min förfäran över
Kissie, inte över hennes blogg utan hur hon ser ut på en specifik bild i sin blogg.



Jag vet att stora bröst anses vara attraktivt bland många straighta män, men när brösten ser ut så här så måste väl ändå killar reagera?

Det jag själv reagerar på är inte storleken utan hur de ser ut, jag kan inte hjälpa det men i mina ögon ser det ut som om tjejen stoppat in två stenhårda vattenmeloner under huden.

Skall verkligen en bröstförstoring ge det resultatet?

Jag vet att det är fult att hacka på folks utseende och jag brukar inte göra det vanligtvis men i detta fallet måste jag reagera för det ser inte friskt ut, osminkad så är hon rätt gullig och så sänker man blicken och får se de här två sakerna som bara sticker ut….

Det blir lite samma resultat som på den här bilden….




Kanske även en ordbok vore ngt då den här rubriken är en aning felstavad, men jag är säker på att det var en vild natt trots det… ,-))


För övrigt så försöker jag komma på en bra anledning till att gå ut, jag är gräsänkling en vecka framåt eftersom


Florre har tagit med sig Benji och åkt och hälsat på familjen för en vecka.

Jag funderar lite på att dra iväg till Ikea och köpa nya lampskärmar till takkronan i sovrummet, men det är värmebölja allan ute, de har gått ut i tv och radio och varnat för att gå ut.

Men iofs så är det ju precis en sådan dum sak som bara jag kan göra, tillsammans med de tyska och brittiska turisterna när det är 45 grader i skuggan… ;-)

Inga kommentarer: