onsdag, juni 13

Mitt Sommarlov

Det är lustigt hur man tänker olika på dagar och nätter, inatt hade jag lite svårt för att sova pga värmen så jag somnade inte förrän 06.30 imorse, och det som verkar totalt rätt och riktigt i nattmörkret blir lätt pannkaka i dagsljuset ;-))

Men hallå, det här är väl typisk svensk jantelag....Själv hade jag utan tvekan kunnat bränna mkt mer ifall jag hade haft lite mer pengar i plånboken, om man nu slår ut summan så blir det inte mer än ca 6 000 per par ifall hon nu köpte 10 st, och det är inte speciellt mkt för ett par kvalitativa designerskor, många av mina kostar runt 3-4 000 och då är jag en liten fattig hemmafru ;-)

Tyvärr så fick vi inte vår AC reparerad idag, affären hade skickat fel reservdel, så nu blir det ytterligare väntan, jag kan ju lugnt säga att Florre är SUR ;-)

Själv så tänkte jag faktiskt ta sommarlov i från Bloggen, lite pga av jag tycker den svenska bloggsfären börjar bli lite trist, det handlar mest om kränkningar, rosa kjolar från Asos och menlösa ryggdunkningar, jag börjar lite smått fundera på vad som hänt därhemma...Är alla offer nu förtiden? Tyvärr är det ett mode som jag inte sympatiserar med då jag anser mig ha både god smak, ryggrad och inte är rädd för att säga vad jag tycker och tänker ;-)))

Så under mitt lilla sommarlov tänkte jag måla om lägenheten, åka till Madrids Pridefestival och givetvis visa rumpan och sen fundera på varför folk tycker bögar är lite konstiga ;-) gifta mig, försöka snika till mig ett dyrt medlemsskap vid ngn glassig pool, och ev äntligen ha ett litet housewarming party....

Men jag misstänker att det jag egentligen lär ägna mig åt i Madrid är shopping, jag är på jakt efter vinglas i en speciell gul nyans och givetvis partaja järnet på alla coola klubbar

Så vi ses senare....Om jag inte nu får ett alldeles oemotståndligt behov av att kommentera ngt som retar gallfeber på mig ;-))

Inga kommentarer: